De afgelopen weken is er hard gestreden om kampioenschap, handhaving of soms degradatie. Zowel op de padel- als tennisbanen. De banen liggen er fantastisch bij doordat parkbeheer deze dagelijks onderhoudt. Inmiddels is de tenniscompetitie afgelopen, maar is de zomercompetitie padel gestart. Onder het kopje activiteiten/competitie Competitie – TC de Beampipers staan de thuiswedstrijden. Het is altijd leuk om te kijken naar de wedstrijden. Iedereen is dan ook van harte welkom om de Beampipers aan te komen moedigen.
